maanantai 2. joulukuuta 2013

52. I'm dreaming of a white Christmas

Alotetaan sillä, että tosiaan lauantaina sato lunta ja olin iha fiiliksissä !! Oli ihana nähdä ku maahan kerty sitä lunta (varmaa joku 0,5cm) vaikkakin vaan tosi vähän mutta kuitenkin : )
    No niin nyt asiaan. Perjantaina saatiin ruotsin kokeet takasin ni sain luokan parhaan numeron !! En voinu uskoo sitä todeks ku se opettaja sano sen. Olin iha shokissa !! Sit sain viel 3 (eli parhaan mitä amiksessa voi saada) siitä opintoviikosta. Amiksessa on siis numerot 1-3, eli sinne kurssi juttuun mihin tulee suoritetut opintoviikot ni niist voi saada 1,2 tai 3. Kokeista puolestaan voi saada sen 1-,2+ ja 3( tietty voi saada myös 1+,2- yms. mut noi esimerkkeinä).
    Lauantaina herätys 5.20, koska lähtö Tampereelle. Haettiin sieltä auto mun veljelle. Sitten ku me lähettiin ajelemaan pois päin ni alko satamaan lunta. Mun piti tosta lauantaista tehä sellanen My Day postaus mut sit tuli liian vähä kuvia ni en sit viittiny alkaa väsäämään sitä.
    Sunnuntaina käytiin Helsingissä Jameralta ostamassa tämän kurssin kirjoja. Nyt siis tänään alko 3.kurssi. Käytiin myös Starbucksissa mikä avatiin siihen Stockmannin viereen Akateemiseen kirjakauppaan. Porukkaa siellä riitti ! Sitte käytii vielä Itiksessä New Yorkerilla kattomassa mulle pipoo ja sieltähän sitten se mieleinen pipo löyty ja ei maksanu maltaita.

Puhelimen kuvia:
 Pirkkalan ABC:llä käytiin syömässä sillo lauantaina 

 Starbucks mukeja
 Minun ja Jasminin kahvit
 Tää oli niin herkkuu !! ♥♥
 Helsingissä oli Alpakka
Meidän joulukranssi ♥

Kameran kuvia:
Mun kuusi ♥



Ihana tää joulukalenteri !!♥♥ hieman huono laatunen on kyllä toi kuva..

 Tässä tämä pipo
Rakastan ♥
Joulukuun ekat kynnet
Näistä tuli ihanan talviset
Käytin näissä: Flormar - Duo 2x Chrome DC07 (sininen lakka)
Mavala - 49 White
ja sitten joku hile lakka mistä on kulunut nimi pois : D

Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille !! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti