keskiviikko 25. joulukuuta 2013

54. I wish you were here with me

Mun piti postata jo sunnuntaina mut se vähän jäi ni postaan vasta nytten. Kone on siis kotona, kun lauantaina tultiin tänne Varkauteen ni en sitte ottanu sitä mukaan. : D Yritän nyt siis postata puhelimella.
    Viime viikkosista kynsistä mulla ei oo nyt kuvia ku en vaa saanu fiilistä alkaa kuvaamaan niitä. Joulupostauski mun piti tehä mut seki jäi ku oli kaikellaista häsellystä. Joulukynnetki epäonnistu ni nyt vaa punasta glitter lakkaa kynsillä.
    Olin jotenki ilonen ku joulu meni ohi ku ei tota lunta pahemmin ollu. Sillo lauantaina ku tänne Varkautee tultii ni maa oli ihan valkone mut sit alko satamaan vettä ni se suli sit pois.
    Keskiviikkona onki sitten jo uusi vuosi ja uudet kujeet. Sellasen uuden vuoden lupauksen meinasin blogin suhteen tehä, että jos postaisin (tai ainaki yrittäisin postata) kaks kertaa kuukaudessa. Mulle ei oikee tapahdu mitään erikoista ni mun mielestä toi olis iha hyvä juttu vai mitä ootte mieltä? :) Nyt lopuks voisin laittaa muutaman kuvan mitä oon puhelimella räpsiny (:




Voi muute olla sit aika hyvä laatusia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti