lauantai 30. kesäkuuta 2012

17. Chase your dreams..

Oho..o.o Täs on ollu pitkä tauko. Voisin kertoo mitä nyt tällä ajalla oon tehny: JUHANNUS! Siis oltiin tuol Varkaudes sukulaisia ja serkkuja moikkaamassa, sit oon ajellu mun kaverin kaa ympäri Lohjaa. Hmm.. joitain kuviaki oon ottanu. Sit eilen ja tänää oltiin mun siskon ja sen kaverin kaa rannas ku siel oli joku SM- vesi jet:ti kilpailut ni katteltii niitä ja kans eile käytii leffas kattoon se Rock of ages. Se oli ihan sairaan hyvä ja se loppu oli ihan paras. :) Kuvia: : )
 Käveltii ABC:lle :)





 Liehuva harja "siili"

 Auringon lasku
 Mummolan pihasta. Toi mökki on heinä lato.



 Manttusii <333


 Ruohonjuuritasolla!
 Laikku meni katolle

 Jussia!
 Kollisen järvee..
 käytiin siel siskon kaa kalas :)




Karvinen :)
Näit kuvii taas tuli aika paljon mut en oo kerenny bloggaa ja otin noi kuvat vast vähän ennen juhannusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti