tiistai 19. kesäkuuta 2012

16. Anna mun olla syypää sun hymyyn

Täs on taas viikko menny ku viimeeks bloggasin! :) Kaikenlaista on tapahtunu mut kaikkee en voi muistaa ni kerron jotain mitä nyt muistan. Elikkäs viime viikko meni iha hyvi, sit oon huristellu sill mun skoballa, lakkasin itteleni kesäkynnet, lauantaina käytiin Lappeenrannas vaik mun ois pitäny mennä Linnanmäelle mut meen sinne sit joskus ja sit eilen olin mun kaverilla dataamassa ku oma netti ei toimi mut nyt toimii taas ku korjaaja kävi aamulla ja sit olin siel ihan muutenvaa ku tuli tylsää olla yksin kotona. Tänää sit kävin ajelemassa ja mulla oli etuajo-oikeus ni kaks kertaa joku ääliö meinaa tulla päälle!! Tsiisus sanon minä näitten henkilöautolijoiden kanssa jotka ei osaa liikenne sääntöjä tai tiedä mitä se kolmio tarkottaa. Nii ja kuvia :)

 Mun kynsilakat! 22kpl ! : )
 Kesä värejä noi mis lukee nail polish!
 Nää ostettu laivalta ja prismasta.
 Seppälästä.
 H&M:n kesä lakat <3
 Prisma !
 Laiva ja musta edes prisma. : )
 Seppälästä. Vasen reuna sininen on graffiti lakka.
 Tässä sit huonolaatunen kuva näist mun kesä kynsistä <3
Mun siili ruukku ja joku kukkanen siinä ! <3
 Mustanmeren ruusu <3


 Auringon laskuu..
 nii tässäki..
ja tässä <3
Kännyl otettu! Mun skoba <3
Sit viel pari biisi tähän loppuun! : )
Tää soi radiost muutaman kerran, ku mentii sinne Lappeenrantaa !
Tää on ihana !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti