perjantai 8. kesäkuuta 2012

13. Summer Paradise

Mult on oikeesti jääny tää kesäloman hehkuttaminen!!?? No mut ehkä mä toivun siitä :) Tänään mulla oli mopon viimenen ajotunti :( jäi sillee vähä haikee olo ku se mopo-ope on ollu tosi mukava ja kiva. Maanantaina mulla on puol 11 käsittelykoe ja jos se sit menee läpi ni mull on sit mopokortti!! Jepa, jee!! Mut silti vähän ärsyttää ku en sit ikinä enää varmaa nää tai puhu sille mun mopo-opelle. No joo ehkä mä kestän tänki?. Listaan tähän nyt jotain hyvii kesä biisejä. :) (ei järkäs)
Tää on ihana! <3
Tääki hyvä!
Täs mun mielest on kertsi hyvä!
Tääki tämmöne ihana!
En oo sit kattonu tota musiikki videoo mut tääki ihan sairaan ihana!! <3<3<3
P.S. En oo sit kattonu tota videoo ni en tiiä millane se on.
Tämäki jotenki iskevä!
Aivan ihana!! <3
Eiköhän tässä näitä ollu jo ihan tarpeeks?. Mut tos on nyt ainaki osa mun mielestä hyviä (kesä)biisejä.

3 kommenttia: