keskiviikko 16. toukokuuta 2012

9. Sä oot mun unelmien..

Tässä näitä kuvia lissää!!
 Karvinen! Tui! >.<
 "Tää on mun!"
 Moi.
                                                            "Ai en osaa poseerata??"
 Täst tuli mun mielest hieno kuva! :)
 "Sovin hyvin koristeiden joukkoon."
 Niiin pitkät viikset!
 Miaauuu! :)
 Mummin pihaa! Sedän rekat.
 Täst tuli kans tämmöne ihanan kesänen koivu(9) kuva!
Täski tällane ihana maisema kuva!
Voisin laittaa tähän mun horoskoopin (kalojen) tältä ja eiliseltä päivältä:
Suunnittelet suuria, ota rakkaasi niihin mukaan. Elämäsi on mullistunut viimeisen vuoden aikana paljon, mutta muutokset eivät ole vieläkään ohitse.
Nautinto on päivän sana. Saat sitä muodossa jos toisessa. Älä pidättäydy pelkästään ruoka- tai juomanautintoihin, sillä mahdollisuudet ovat suurempaankin.
Mun mielest noi on niin väärässä!
Eipä mulla tässä ollu oikeen mitään kerrottavaa. Laitan yhen biisin sanat tohon lopuks ja sit viel yhen biisin!
Mä nään et sä etsit jotain,
Mut niin kai kaikki meist tekee.
Mä meen jonnekkin jostakin,
En mä tiedä mihin elämä heittelee.
Mut sen mä nään, et sä oot etsimäs tänään mua,
Ja mä oon joku, joka tarvii tänään sua. <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti