keskiviikko 30. toukokuuta 2012

10.I'm dreaming again..

Täst on nyt kaks viikkoo ku oon viimeeks blogannu. Ei oo ollu mitään erikoista ni en oo viittiny bloggaa. Mut voisin nyt kertoo mitä oon tehny. Eilen mun kaveri tuli meille yöks ja sitä enne oltii rannas säätää jotain.Eilen kans ostin seppäläs sellasen hienon topin(laitan kuvanki täs) ja äiti oli ostanu jotain paskoja hius pantoja. Ne on oikeest ihan kusisii. Kuvailtu on ja rannoillaki on vettä käyty testailee (iha lämmintähän se jo on)mut varmaa viikonloppuna sit uimaa. Mull on ollu täs jo jotain viikko ni nuhaa ni en oo sit voinu mennä uimaa vaik oisin halunnu mennä jo viime viikonloppuna. Olin kans just viimeviikon kai torstaina Marian kaa rannas picnicillä joka ei kyll ollu picnicii nähnykkää;DD
 Tässä tää toppi! rakastan <3
 Viime viikonlopulta rannasta!
 No joo.. täs vähä tämmöne..
 Bird!
 Tää on toissa viikonloppuu(=eli ei viime viikonloppu vaan sitä edelline :))
 Sama täs ku edellises.
 Same! Ihana järvi<3
 How High Can You Fly?
 Tää oli ihan paras laite!<3
 Simba ja Zazuu <3
Täs kuva illallta joskus kaheksan aikoihi.
Joo ja täss oli tämmöne ihQu teinipeili kuva mut oli pakko laittaa. 
Nii toi tivoli seiterä oli tääl lohjan rantakentällä kai 9.5-13.5 en nyt yhtää muista. : DD Enään kaks päivää kouluu jos päättäreitä ei lasketa!! Eipä mulla tässä taas tänään kummempia muutaku, että yritän kirjotella aktiivisemmin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti