maanantai 7. toukokuuta 2012

6.Sitä sun tätä


Tänää koulus ihan NORMI PÄIVÄ. Joku 18pv enää kouluu eli 2vk ja 3pv!! Ei oo todellist et enää nii vähä mut parempi vaa ni saa toteutettuu kauan odotettuja kesä suunnitelmia ;D!! Taas tätä lätkä löpinää: Suomi voittanu V-Venäjän ja Slovakian. Kummatki 1-0! Sitten mun piti ottaa kuva mun tekemästä pöllöstä minkä siis oon tehny koulussa kässäntunneilla mut en sit jaksanu, ens bloggauksessa sit. Täs mun piti kertoo muutaki mut en muista :/. Tosi ärsyttävää kirjottaa vaan et en tiiä mitä kirjottaisin ni siks yritän aina kesksii jotain kirjotettavaa, että te vähäset lukiat ette niin tylsistyis. Mulla oikeesti oli ideoita mitä kirjotan mut sit oon näköjää unohtanu ne :). Voisin kertoo sen verran viikonlopusta et oltiin Marian kaa Lindkullassa lauvantaina ja sunnuntaina sit oltiin kirppiksellä myymässä. Laalaa.. Kaikkii vähäsii lukioit kiinnostaa et aloin säästää rahaa ja nyt on säästös päälle viis kybää :)). Parempi seki ku ei mitää. En vaa kyll tiiä viel et miks aloin säästää mut onhan se hyvä olla rahaa säästös jos tulee joku äkillinen meno :). Mull on ollu koneen työpöydällä (= siis se eturuutu ku kone avautuu) muistilapuilla musaa mitä pitäis lataa ni sain sit ladattuu ne eilen ja tänä aamuna. Meni varmaa 5tuntii yhteensä!! No olihan niitä biisejäkin joku 65 et ei siin mitää. No ei se viel siihen loppunu et sain noin paljon noit biisejä ladattuu koneelle mutku kaikki pitäis lataa viel kännyyn mut ei mull oo kännys ku 2GB:n muistikortti eli puhelimen oma ni tarviisin uuen enkä tiiä millon saan sen. :/ 
Siin taas vähä musaa! :) Jos nyt jotain järkevää kirjotettavaa keksin ni sitten saa taas tylsistyä mun tekstien, kuvien ja musan parissa  muutamia minuutteja. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti