maanantai 1. heinäkuuta 2013

40. Life will pass me by if I don't open up my eyes that's fine by me

Pakko myöntää et on tää kesä menny nopiaa. En oo viittiny postata nyt muutamaan viikkoon ku ei oo ollu mitään kuvia eikä oikeen mitään kerrottavaakaan ni nyt olis taas jotain. : D Juhannuksesta sen verran, että olin Varkaudessa mummin luona. Mut ei se itse Juhannus ollu mitenkää ihmeelline. Luin kirjoja ja olin sit ulkona aika paljon. Sillo juhannus yönä ei tullu valvottua ku kahteen aamulla ku iski väsymys : D.
    Tossa viime viikon torstaina (27.6.) käytiin Salon iltatorilla kattomassa Cheekkiä. Oli muuten mahtava keikka jos sitä siksi voi sanoa : D. Cheekin kanssa siel oli MG eli Mikael Gabriel. Mietittii siin et ne vetää jonku pari biisii tai puolen tunnin keikan mut tunnin se sit loppujen lopuks kesti.
    Eilen suunniteltii laivamatkaa Tukholmaan tai Tallinaan. Loppujen lopuks olin ainut joka ois halunnu Tukholmaan nii päädyttiin sitten Tallinan matkaan : D.
Tässä nyt parit kuvat mun kynsistä ku ei oikee ollu mitään muita kuvia..
 Tällaset oli mun juhannus kynnet ( :
 anteeks nää sotkuset kynsinauhat..
                                                                Tän hetkiset kynnet                                              
 peukulle viel oma kuva.

2 kommenttia:

  1. "En oo viittiny postata nyt muutamaan viikkoon" muutamaan?!?! :DDD tasan kuukaus sit viimeks! Mut awww vähänkö söpöi kynsii ((::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No anteeks : D mutku ei oo ollu oikee mitään asiaa..

      Poista