maanantai 1. lokakuuta 2012

26. Lyijykynä

"Mä otan vastaan mitä mulle suodaan, en väistä vastuuta. Mä kuljen suoraan, elämä on kuitenkin bitch kunnes kuollaan."
-Cheek- Lyijykynä


Elämä ei ole niin helppoa, kuin kaikki luulevat. On kaikenlaisia vaikeuksia ja ongelmia, kuten esimerkiksi raha huolet, perheriidat, väkivalta ja pahoinpitelyt. Sanotaan, että maailma olisi valmis. Että tänne vaan synnytään, eletään ja lopulta kuollaan, mutta ei, elämä ole niin mustavalkoista , kuin luullaan, sillä se on pelkkää valhetta. Nykyaikana kukaan ei edes ajattele niin. Ajattelen aina silloin tällöin, että mitä järkeä koko elämisessä ja elämässä edes on? Olen niin kyllästynyt siihen, kun ihmiset valittavat ja riitelevät kaikista pienistä ja turhista asioista, kuten esimerkiksi, että on vain yhdet kengät tai milloin saa katsoa televisiota ja milloin ei. Niin turhanpäiväisiä riitoja ei edes tarvitsisi olla. Ajatelkaa niitä jotka eivät edes saa joka päivä ruokaa ja ajatelkaa elämää eteenpäin. Kaikki turhanpäiväiset riidat mitä on ollut, tuntuvat mitättömän pieniltä ja turhilta, kun esimerkiksi äitisi, isäsi, veljesi, siskosi, paras kaverisi, mummisi, ukkisi, serkkusi tai sukulaisesi kuolee, sairastuu vakavasti, vaipuu koomaan tai joutuu pahaan onnettomuuteen.
Minä, Netta Nieminen elän juuri tällaista elämää. Oletin, että elämä on helppoa, mutta sehän on ihan helvetin vaikeaa. Elämä potkii päähän ja tulee takapakkia, mutta on vain pakko jatkaa eteenpäin ja ottaa vastaan se, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Rakastakaa ihmisiä sellaisina, kuin he ovat, älkää murehtiko huomisesta ja nauttikaa ja iloitkaa asioista. Tällä neuvolla moni ihminen pääsisi jo pitkälle, mutta kun kukaan ei kuuntele. Ole sinä viisas ja ymmärrä tämän tarinan sana tai juoni vai miksikä sitä nyt sanotaankaan.


Tää oli tää mun tarina minkä kirjotin kasi luokalla äikässä. Sain täst numeroks 9- ja äikän open palaute oli, että hienoja ajatuksia, ja otsikko linkittyy hauskasti kertomaasi lauluun.

Mun on pitäny jo blogata aikasemminki mut viikot on vaa menny nii nopeesti etten oo kerenny : /. Yritän nyt tehä sellasen postauksen mis on vähän lähiajan ostoksia, sit sellasen random kuva postauksen ja yhen muunlaisen kuva postauksen mut siitä en kerro enempää vielä : ).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti