perjantai 14. syyskuuta 2012

25. City

Hollywoodin tyhjät kadut, kuolleet rakennukset olivat kuin helvetistä. Kaikki vain paloi. Katselin palavaa kaupunkia, jonka itse olen tuhoamassa. Liekit olivat kauniita, ihan kuin suoraan helvetistä.  Kuulin takaantani paloautojen ulinaa. He aikoivat tuhota kaupunkini... HE AIKOIVAT TUHOTA KOTINI! Kukaan ei tuhoa sitä! Tyhmät... Eivät tajua, että mutama paloautollinen vettä ei samutta tulta... Palomiehet tuntevat minut yllättävän hyvin, mutta eivät tiedä kuka todella olen. Oli liian avuttoman näköistä katsella palomiesten sammutus menetelmää. Teen kaikesta mahdotonta, jolloin kaupunkini jatkaa rauhassa palamista. Käänyin ja kuulin kuinka palomiehet huusivat minulle: "Lähde täältä tai tapamme sinut jolloin pääset sinne minne kuulut." Menin yhden palomiehen viereen ja kuiskasin hänelle: " Let's watch it burn... Let's watch this city burn the world..." Hän katsoi minua silmiin, tunsin hänen pelkonsa. Naurahdin ja rakennus jota palomiehet yrittivät sammuttaa räjähti. Näin kuinka palomiehet makasivat elottomina maassa. Tietenkin selvisin siitä olenhan se mitä et uskoisi minun olevan... Yksi palomiehistä liikahti. Menin hänen viereensä ja sanoin: " I'm sorry... I can't see your pain now... goodbye." Lähdin kohti liekkejä, kohti kotiani tuntematta mitään tuskaa tai edes sääliä.
-Eve

Toi oli Even tekemä tarina äikän valinnaises. Mun mielest se oli hyvä ni halusin laittaa sen tänne mun blogii ja omaki tarina pitäis laittaa mut en löydä sitä. Ytitän viel vkl tehä kunnon bloggauksen mut en tiiä onnistunko siinä.. : DD

2 kommenttia:

  1. Kiitos janita arvostan tota et laitoit mun tarinan sun blogii:3 ja toi biisi on IHANA<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitää ja mä tykkäsin tost sun tarinasta ni pakko oli ja kiitti sulle et sain laittaa : D

      Poista