maanantai 18. elokuuta 2014

66. Yhdet sille, yhdet ystäville


Ei tainnu iha onnistuu mun uude vuode lupaus et kaks postausta ainaki kuukaudes:DD
    Mulla alko amiksen toka vuos tossa 6.8. eli nyt ollaa vähä päälle viikko jo käyty kouluu:) Ihan mukavasti sujuu ja ihan kiva et on päässy jo vauhtii ni kokoaja ollaa lähempänä merkonomin tutkintoo:))
    En tainnukkaa viime postaukses kertoo, että heinäkuun alussa yks pösilö ajo mua päi ku olin skoballa liikenteessä ni siinä meni sit skoba iha mukavasti paskaks mut mulle ei tullu ku oikeesee polvee arvet. Sainki sitte uuden skoban muutaman viiko jälkee.:)
    Nyt lauantaina onki sit Cheekin stadion keikka jota ollaanki jo keretty odottaa:)
Mutta mutta eipä tässä taaskaan oikeestaan muuta ollu(:


 Elias Kaskisen & Päivänsankarien pelkään koskea kadulla katusoittokiertue Lohjan torilla 13.7.2014
 #päikkärimobiili
 Tuurin reissulta

 Toiset grillaa lihaa, me grillataa banaanii ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti